Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Hyppää pääsisältöön

Tiedote asiakkaalle

Hyvä asiakas, on tärkeää että keskustelet aina etukäteen vastuuasiantuntijasi kanssa erilaisista työllistymistäsi edistävistä kursseista, valmennuksista tai koulutuksista. Näin varmistat, että toimenpiteet soveltuvat sinulle, eikä niillä ole vaikutusta esimerkiksi työttömyysturvasi maksamiseen.

Sivuston osoite on muuttunut

Uusi.palvelumanuaali.fi on nyt tyollisyys.palvelumanuaali.fi! Palvelumanuaali-verkkopalvelun osoite on muuttunut tiistaina 12.11. ja uusi osoite on http://tyollisyys.palvelumanuaali.fi. Myös sivukohtainen uudelleen ohjaus vanhoista osoitteista toimii eli aiemmin jaetut linkit vievät samojen palvelujen ja muiden sivujen äärelle. 

    Asiakasnäkymä
    Keravan kaupunki
    Päivitetty 11.10.2024

    Keravan työllisyyspalveluiden puhelinpalvelu

    Keravan työllisyyspalveluiden puhelinpalvelussa voit hoitaa työnhaun viranomaisasioita. Palvelu on tarkoitettu keravalaisille työnhakijoille, jotka ovat työllisyyden kuntakokeilun asiakkaita.
    Palvelun toteutustapa
    Etä- tai verkkopalvelu,
    Yksilöohjaus,
    Neuvonta
    Kohderyhmä
    Korkeasti koulutettu,
    Perus tai 2. asteen koulutus puuttuu,
    Sosiaalisen tuen/talousneuvonnan tarve,
    Avoimille työmarkkinoille suuntaava,
    Kotoutumisajalla oleva,
    Kotoutumisajan ylittänyt,
    Kouluttautumisesta kiinnostunut,
    Pitkittynyt työttömyys,
    Työ- ja toimintakyvyn haasteita,
    Ulkomailla suoritettu koulutus,
    Yrittäjyydestä kiinnostunut,
    Neuvonta ja ohjaus
    Palvelun kieli
    suomi
    ,
    englanti
    Maksullisuus
    Ei maksua

    Kohderyhmä

    Palvelemme keravalaisia kuntakokeilun asiakkaita.

    Osallistujan kotikunta
    Kerava
    Ikäryhmät
    Kaikille työikäisille

    Osallistuminen

    Puhelinasiakaspalvelu

    Osallistumisen edellytykset:

    Palvelu on tarkoitettu keravalaisille kuntakokeilun asiakkaille.

    Toteutustapa

    Toteutustapa

    Puhelinpalvelusta sinun on mahdollisuus saada yleisen tason neuvontaa työllisyysasioissa, opastusta Oma asiointi -palvelun käytössä sekä yhteydenottopyyntöjen välitystä omavalmentajille. Tarvittaessa ohjaamme sinua asioimaan eteenpäin oikealle taholle. Palvelua on tarjolla suomen- ja englanninkielellä. Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 9-16. Puhelinpalveluun soittaessasi valitse oikea palvelulinja (yksi linja vantaalaisille ja toinen linja keravalaisille).