Asiakasnäkymä
Työelämän suomea ravintola- ja kahvilatyöhön
Palvelun toteutustapa
Elämäntilanne ja palvelukategoria:
Palvelun kieli:
Maksullisuus:
Kenelle palvelu on tarkoitettu?
Kurssi sopii sinulle, jos:
- olet Helsingin työllisyyspalveluiden asiakas
- olet kiinnostunut työskentelemään ravintolassa tai kahvilassa
- haluat kehittää suomen kielen taitoasi
Osallistujan kotikunta:
Ikä:
Miten pääsen osallistumaan palveluun?
Voit osallistua palveluun, jos olet Helsingin työllisyyspalveluiden asiakas.
Jos haluat osallistua tähän palveluun, ota yhteyttä työllisyyspalveluiden asiantuntijaan.
Jätä yhteydenottopyyntö sähköisesti Työmarkkinatorin Asiointi -palvelun kautta. Kirjaudu Asiointi -palveluun osoitteessa: https://tyomarkkinatori.fi/.puhelimitse. Voit jättää yhteydenottopyynnön myös soittamalla Helsingin työllisyyspalveluiden neuvontapuhelimeen puh. 09 310 36107 (ma-pe klo 9-15).
Palveluun osallistuminen edellyttää, että olet Helsingin työllisyyspalvelujen asiakas.
Kurssi antaa kielellisiä valmiuksia esimerkiksi oppisopimusopiskeluun, lyhytkoulutukseen (esim. sali- tai baarityöntekijä) tai työvoimakoulutukseen osallistumiseen (esim. ravintola- ja catering-alan polku) tai työpaikan saamiseen avoimilta työmarkkinoilta.
Miten palvelu järjestetään?
Opetus on ryhmämuotoista. Ryhmä kokoontuu 2 kertaa viikossa. Opetuskertoja on 14.