Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Hyppää pääsisältöön

Tiedote asiakkaalle

Hyvä asiakas, on tärkeää että keskustelet aina etukäteen vastuuasiantuntijasi kanssa erilaisista työllistymistäsi edistävistä kursseista, valmennuksista tai koulutuksista. Näin varmistat, että toimenpiteet soveltuvat sinulle, eikä niillä ole vaikutusta esimerkiksi työttömyysturvasi maksamiseen.

Sivuston osoite on muuttunut

Uusi.palvelumanuaali.fi on nyt tyollisyys.palvelumanuaali.fi! Palvelumanuaali-verkkopalvelun osoite on muuttunut tiistaina 12.11. ja uusi osoite on http://tyollisyys.palvelumanuaali.fi. Myös sivukohtainen uudelleen ohjaus vanhoista osoitteista toimii eli aiemmin jaetut linkit vievät samojen palvelujen ja muiden sivujen äärelle. 

    Asiakasnäkymä
    Keravan kaupunki
    Päivitetty 11.10.2024

    Keravan työllisyyspalveluiden neuvontapalvelut

    Keravan työllisyyspalveluiden asiointipisteessä voit hoitaa työnhaun viranomaisasioita ilman ajanvarausta. Palvelu on tarkoitettu keravalaisille työnhakijoille, jotka ovat työllisyyden kuntakokeilun asiakkaita.
    Palvelun toteutustapa
    Läsnäoloa vaativa palvelu,
    Yksilöohjaus,
    Neuvonta
    Kohderyhmä
    Korkeasti koulutettu,
    Perus tai 2. asteen koulutus puuttuu,
    Sosiaalisen tuen/talousneuvonnan tarve,
    Avoimille työmarkkinoille suuntaava,
    Kotoutumisajalla oleva,
    Kotoutumisajan ylittänyt,
    Kouluttautumisesta kiinnostunut,
    Pitkittynyt työttömyys,
    Työ- ja toimintakyvyn haasteita,
    Ulkomailla suoritettu koulutus,
    Yrittäjyydestä kiinnostunut,
    Neuvonta ja ohjaus
    Palvelun kieli
    suomi
    ,
    englanti
    Maksullisuus
    Ei maksua

    Palvelun saavutettavuus

    Liikuntarajoitteet huomioitu toteutuksessa
    Mahdollisuus selkokieliseen palveluun
    Mahdollisuus lainata palvelussa tarvittavia työvälineitä
    Verkkopalvelu on saavutettava

    Kohderyhmä

    Neuvontapalveluiden kohderyhmää ovat kaikki keravalaiset työllisyyden kuntakokeilun asiakkaat.

    Osallistujan kotikunta
    Kerava
    Ikäryhmät
    Kaikille työikäisille

    Osallistuminen

    Neuvontapalveluiden toimipiste sijaitsee Sampolan palvelukeskuksessa. Siellä voi asioida ilman ajanvarausta joka arkipäivä klo 12-15.30 välillä.

    Osallistumisen edellytykset:

    Asiakkaan tulee olla Keravan työllisyyspalveluiden asiakas.

    Toteutustapa

    Toteutustapa

    Työllisyyspalveluiden neuvonnassa saat henkilökohtaista neuvontaa ja apua viranomaisasioinnissa. Neuvonnan aulassa on myös asiakastietokoneita, joita voit itsenäisesti käyttää työllisyysasioiden hoitoon.

    Missä ja milloin

    weekly on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday, starting from 31.05.2024 - 12:00, forever -

    Kultasepänkatu 7, 1. krs, 04250 Kerava (Sampolan palvelukeskus)

    Palvelun kieli
    englanti,
    suomi
    Lisätiedot:
    Kun saavut asiointipisteelle, ota vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Sisääntuloaulassa on vahtimestareita, jotka ohjeistavat asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä heiltä neuvoa. Neuvonta palvelee vuoronumerolla ma-pe klo 12.00-15.30.

    Työllisyyspalveluille osoitetun postin voit jättää Sampolan palvelukeskuksen pääovien ulkopuolella sijaitsevaan postilaatikkoon, vahtimestareille tai Keravan asiointipisteelle sen aukioloaikojen puitteissa.