Asiakasnäkymä
Työsparraus
Palvelun toteutustapa
Elämäntilanne ja palvelukategoria:
Palvelun kieli:
Maksullisuus:
Palvelun saavutettavuus
Kenelle palvelu on tarkoitettu?
Sipoolainen yli 30-vuotias työtön työnhakija, joka ei ole aktiivisesta työnhausta huolimatta päässyt työmarkkinoille, joten pohdimme yhdessä muita keinoja ja piilotyöpaikkojen sopivuutta työllistymisen edistämiseksi suomen kielellä.
Osallistujan kotikunta:
Ikä:
Miten pääsen osallistumaan palveluun?
Asiakas ottaa yhteyttä työllisyyskoordinaattoriin puhelimitse tai sähköpostilla.
Yli 30-vuotias, suomea puhuva työtön työnhakija.
Asiakas saa yksilöllistä sparrausta ja pohdintatukea työllistymisen edistämiseksi. Työvalmennuksessa pyritään yhdessä asiakkaan kanssa löytämään ratkaisuja ja etenemismahdollisuuksia juuri asiakkaan yksilölliseen tilanteeseen. Työllisyyskoordinaattorin verkoston (työnantajat) avulla pyritään löytämään myös mahdollisuuksia asiakkaalle esimerkiksi työllistyä/päästä työkokeiluun/työharjoitteluun/oppisopimukselle, kuitenkin aina asiakkaan tilanteen huomioiden.
Miten palvelu järjestetään?
Asiakas ottaa yhteyttä työllisyyskoordinaattoriin sähköpostitse/ puhelimitse, jolloin sovitaan toteutuksesta.
Linkit
Missä ja milloin?
,