Asiakasnäkymä
Helsingin kaupunki
Päivitetty 22.08.2024
Helsingin työllisyyspalveluiden neuvontapalvelut
Työllisyyspalveluiden neuvonnassa asiakkaita autetaan viranomaisasioinnissa, työnhaussa ja koulutusvaihtoehtojen pohdinnassa. Palvelua saa myös puhelimitse ja sähköpostitse.
Palvelun toteutustapa
Läsnäoloa vaativa palvelu,
Etä- tai verkkopalvelu,
Hybridipalvelu (yhdistelmä etä- ja lähitoteutusta),
Yksilöohjaus,
Ryhmäohjaus,
Neuvonta,
Taloudellinen tuki
Kohderyhmä
Korkeasti koulutettu,
Perus tai 2. asteen koulutus puuttuu,
Avoimille työmarkkinoille suuntaava,
Kotoutumisajalla oleva,
Kotoutumisajan ylittänyt,
Kouluttautumisesta kiinnostunut,
Pitkittynyt työttömyys,
Työ- ja toimintakyvyn haasteita,
Ulkomailla suoritettu koulutus,
Yrittäjyydestä kiinnostunut,
Neuvonta ja ohjaus
Palvelun kieli
suomi
ruotsi
englanti
Maksullisuus
Ei maksua
Palvelun saavutettavuus
Liikuntarajoitteet huomioitu toteutuksessa
Mahdollisuus anonyymiin asiointiin
Mahdollisuus lainata palvelussa tarvittavia työvälineitä
Mahdollisuus tulkkauspalveluun
Kohderyhmä
Neuvontapalvelun kohderyhmänä ovat kaikki Helsingin työllisyyspalveluiden asiakkaat.
Osallistujan kotikunta
Helsinki
Ikäryhmät
Kaikille työikäisille
Osallistuminen
Osallistumisen edellytykset:
Sinun tulee olla Helsingin työllisyyspalveluiden asiakas. Voit tarkistaa asiakkuutesi puhelinpalvelustamme puh. 09 310 36107, ma-pe klo 9-15.
Osallistumisen hyödyt:
Työllisyyspalveluiden neuvonnassa saat henkilökohtaista neuvontaa työ- ja koulutuspaikkojen hakemiseen. Saat apua työhakemuksen ja CV:n laatimiseen sekä Oma asiointi- palvelun käyttöön.
Missä ja milloin
weekly on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday, starting from 02.01.2023 - 09:00, forever
-
Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota Työllisyyspalveluiden vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Postia voit jättää toimipisteen ulkopuolella olevaan postilaatikkoon.Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota Työllisyyspalveluiden vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Postia voit jättää toimipisteen ulkopuolella olevaan postilaatikkoon.Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota Työllisyyspalveluiden vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Esteettömyys
Julkisen liikenteen saavutettavissa
,
Tila on fyysisesti esteetön
Palvelun kieli
suomi,
ruotsi,
englanti
weekly on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday, starting from 02.01.2023 - 09:00, forever
-
Asiakkaankatu 3 A, 00930 Helsinki (Helsingin työllisyyspalvelut, Itäkeskuksen toimipiste)
Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Mikäli mahdollista, tule paikalle aamulla välttääksesi iltapäiväruuhkan. Ruuhkaisin aika on tyypillisesti noin kello 11-15 välillä. Postia voit jättää 4. kerroksen rappukäytävässä olevaan postilaatikkoon. Rappukäytävään pääsee arkisin klo 6-20 ja lauantaisin klo 7.30-16.
Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Jos sinulla on aika varattuna, sinun ei tarvitse ottaa vuoronumeroa, eikä ilmoittautua erikseen. Asiantuntijamme noutaa sinut odotustilasta sovittuun tapaamiseen.
Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Jos sinulla on aika varattuna, sinun ei tarvitse ottaa vuoronumeroa, eikä ilmoittautua erikseen. Asiantuntijamme noutaa sinut odotustilasta sovittuun tapaamiseen.
Esteettömyys
Julkisen liikenteen saavutettavissa
,
Rakennuksessa on hissi
,
Tila on fyysisesti esteetön
Palvelun kieli
suomi,
ruotsi,
englanti
weekly on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday, starting from 02.01.2023 - 09:00, forever
-
Malminkatu 34, 00100 Helsinki (Helsingin työllisyyspalvelut, Kampin toimipiste)
Voit asioida neuvontapalveluissa aukioloaikoinamme. Et tarvitse ajanvarausta. Tule sisään ja kerro työntekijällemme missä asiassa toivot neuvoa. Huomioithan, että neuvonnassa voi ajoittain olla ruuhkaa.
Postia voit jättää toimipisteen ulkopuolella olevaan postilaatikkoon.
Kun tulet varatulle tapaamiselle, voit mennä suoraan hissillä tai portaita kutsuviestissä mainittuun kerrokseen odottamaan. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.
Jos et ole varma mihin sinun pitäisi mennä, voit kysyä apua katutason neuvontatyöntekijöiltä tai vartijalta.
Postia voit jättää toimipisteen ulkopuolella olevaan postilaatikkoon.
Kun tulet varatulle tapaamiselle, voit mennä suoraan hissillä tai portaita kutsuviestissä mainittuun kerrokseen odottamaan. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.
Jos et ole varma mihin sinun pitäisi mennä, voit kysyä apua katutason neuvontatyöntekijöiltä tai vartijalta.
Esteettömyys
Julkisen liikenteen saavutettavissa
,
Rakennuksessa on hissi
,
Tila on fyysisesti esteetön
Palvelun kieli
suomi,
ruotsi,
englanti
Lisätiedot:
Toimipisteemme ovat auki ma-pe klo 9 - 16.
Voit olla meihin yhteydessä myös puhelimitse 09 310 36107. Palvelemme sinua tässä numerossa maanantaista perjantaihin kello 9-15 välisenä aikana.
Voit olla meihin yhteydessä myös puhelimitse 09 310 36107. Palvelemme sinua tässä numerossa maanantaista perjantaihin kello 9-15 välisenä aikana.