Asiakasnäkymä
Uudenmaan TE-toimisto
Uppdaterad 12.09.2024
Startti Plus -palvelu
Palveluun ilmoittautuminen päättyi 15.5.2024.
Startti Plus -palvelun tarkoituksena on luoda yrittäjälle hyvät edellytykset kannattavaan liiketoimintaan ja kasvuun sekä tukea yrittäjän markkinointitaitojen kehittymistä.
Startti Plus -palvelun tarkoituksena on luoda yrittäjälle hyvät edellytykset kannattavaan liiketoimintaan ja kasvuun sekä tukea yrittäjän markkinointitaitojen kehittymistä.
Organisationssätt
Hybridipalvelu (yhdistelmä etä- ja lähitoteutusta)
Målgrupp
Yrittäjyydestä kiinnostunut,
Liiketoiminnan kehittäminen
Tjänstens språk
suomi
ruotsi
englanti
Kostnader
Tjänsten är kostnadsfri
Kohderyhmä
Palvelu on tarkoitettu Uudenmaan TE-toimiston ja kuntakokeilukuntien asiakkaille, jotka ovat aloittaneet yritystoiminnan starttirahalla tai työttömyysetuudella. Ennen ilmoittautumista yritystoimintaa tulee olla takana vähintään 3 kuukautta. Palvelu on tarkoitettu kohderyhmään kuuluville yrittäjille, jotka harjoittavat yritystoimintaa oman y-tunnuksen kautta.
Deltagarens hemkommun
Hemkommun spelar ingen roll
Åldersgrupp
För alla människor i arbetsför ålder
Osallistuminen
Villkor för att delta i tjänsten:
Kohderyhmään kuuluvalla yrittäjällä tulee olla yritystoimintaa takana ennen ilmoittautumista vähintään 3 kuukautta. Palvelu on henkilökohtainen ja sitä voi käyttää kerran yritystoiminnan alkuvaiheessa. Kun yrittäjäasiakas on ilmoittautunut palveluun, Uudenmaan TE-toimisto arvioi asiakkaan palvelutarpeen ja tekee sen perusteella päätöksen palvelun tilaamisesta.
Lisätietoja palvelusta ja palveluun hakeutumisesta saa Uudenmaan TE-toimiston verkkosivuilta https://toimistot.te-palvelut.fi/uusimaa/asioi-meilla/alkava-yrittaja-j… sekä sähköpostitse osoitteesta: starttiraha.uusimaa@te-toimisto.fi
Fördelarna med deltagande:
Palvelussa keskitytään erityisesti yrittäjän myynti- ja markkinointiosaamisen kehittämiseen. Yrittäjä saa palvelusta myös erilaisia toimenpide-ehdotuksia.
Palvelu sisältää alkukartoituksen, tapaamisen palveluntuottajan kanssa ja tapaamisen pohjalta palveluntuottajan laatiman kehittämissuunnitelman yrittäjälle. Yrittäjällä on mahdollisuus myös jatkotapaamisiin (1–4). Jatkotapaamisissa tuetaan sitä, että yrittäjä on tunnistanut kehittämiskohteet, osaa tehdä korjaavia toimenpiteitä ja viedä ne käytäntöön.