Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Hoppa till huvudinnehåll

Tiedote asiakkaalle

Hyvä asiakas, on tärkeää että keskustelet aina etukäteen vastuuasiantuntijasi kanssa erilaisista työllistymistäsi edistävistä kursseista, valmennuksista tai koulutuksista. Näin varmistat, että toimenpiteet soveltuvat sinulle, eikä niillä ole vaikutusta esimerkiksi työttömyysturvasi maksamiseen.

Sivuston osoite on muuttunut

Uusi.palvelumanuaali.fi on nyt tyollisyys.palvelumanuaali.fi! Palvelumanuaali-verkkopalvelun osoite on muuttunut tiistaina 12.11. ja uusi osoite on http://tyollisyys.palvelumanuaali.fi. Myös sivukohtainen uudelleen ohjaus vanhoista osoitteista toimii eli aiemmin jaetut linkit vievät samojen palvelujen ja muiden sivujen äärelle. 

    Asiakasnäkymä
    Keravan kaupunki
    Uppdaterad 11.10.2024

    Keravan työllisyyspalveluiden puhelinpalvelu

    Keravan työllisyyspalveluiden puhelinpalvelussa voit hoitaa työnhaun viranomaisasioita. Palvelu on tarkoitettu keravalaisille työnhakijoille, jotka ovat työllisyyden kuntakokeilun asiakkaita.
    Organisationssätt
    Etä- tai verkkopalvelu,
    Yksilöohjaus,
    Neuvonta
    Målgrupp
    Korkeasti koulutettu,
    Perus tai 2. asteen koulutus puuttuu,
    Sosiaalisen tuen/talousneuvonnan tarve,
    Avoimille työmarkkinoille suuntaava,
    Kotoutumisajalla oleva,
    Kotoutumisajan ylittänyt,
    Kouluttautumisesta kiinnostunut,
    Pitkittynyt työttömyys,
    Työ- ja toimintakyvyn haasteita,
    Ulkomailla suoritettu koulutus,
    Yrittäjyydestä kiinnostunut,
    Neuvonta ja ohjaus
    Tjänstens språk
    suomi
    ,
    englanti
    Kostnader
    Tjänsten är kostnadsfri

    Kohderyhmä

    Palvelemme keravalaisia kuntakokeilun asiakkaita.

    Deltagarens hemkommun
    Kerava
    Åldersgrupp
    För alla människor i arbetsför ålder

    Osallistuminen

    Puhelinasiakaspalvelu

    Villkor för att delta i tjänsten:

    Palvelu on tarkoitettu keravalaisille kuntakokeilun asiakkaille.

    Toteutustapa

    Organisationssätt

    Puhelinpalvelusta sinun on mahdollisuus saada yleisen tason neuvontaa työllisyysasioissa, opastusta Oma asiointi -palvelun käytössä sekä yhteydenottopyyntöjen välitystä omavalmentajille. Tarvittaessa ohjaamme sinua asioimaan eteenpäin oikealle taholle. Palvelua on tarjolla suomen- ja englanninkielellä. Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 9-16. Puhelinpalveluun soittaessasi valitse oikea palvelulinja (yksi linja vantaalaisille ja toinen linja keravalaisille).