Asiakasnäkymä
Helsingin kaupunki
Uppdaterad 17.03.2025
Helsingin työllisyyspalveluiden neuvontapalvelut
Työllisyyspalveluiden neuvonnassa autamme sinua viranomaisasioinnissa, työnhaussa ja koulutusvaihtoehtojen pohdinnassa. Palvelemme sinua myös puhelimitse ja sähköpostitse.
Organisationssätt
Lähitoteutus,
Etä- tai verkkopalvelu,
Hybridipalvelu (yhdistelmä etä- ja lähitoteutusta),
Yksilöohjaus,
Ryhmäohjaus,
Neuvonta,
Taloudellinen tuki
Målgrupp
Korkeasti koulutettu,
Perus tai 2. asteen koulutus puuttuu,
Avoimille työmarkkinoille suuntaava,
Kotoutumisajalla oleva,
Kotoutumisajan ylittänyt,
Kouluttautumisesta kiinnostunut,
Pitkittynyt työttömyys,
Työ- ja toimintakyvyn haasteita,
Ulkomailla suoritettu koulutus,
Yrittäjyydestä kiinnostunut,
Neuvonta ja ohjaus
Tjänstens språk
finska
svenska
engelska
Kostnader
Tjänsten är kostnadsfri
Tjänstens tillgänglighet
Liikuntarajoitteet huomioitu toteutuksessa
Mahdollisuus anonyymiin asiointiin
Mahdollisuus lainata palvelussa tarvittavia työvälineitä
Mahdollisuus tulkkauspalveluun
Kohderyhmä
Neuvontapalveluiden kohderyhmänä ovat helsinkiläiset työnhakijat.
Deltagarens hemkommun
Helsinki
Åldersgrupp
För alla människor i arbetsför ålder
Osallistuminen
Villkor för att delta i tjänsten:
Palvelemme helsinkiläisiä työnhakijoita. Voit tarvittaessa asioida neuvontapalvelussamme myös anonyymisti.
Fördelarna med deltagande:
Työllisyyspalveluiden neuvonnassa saat henkilökohtaista neuvontaa työnhaun ja koulutuksen kysymyksiin. Saat apua työhakemuksen ja CV:n laatimiseen sekä Työmarkkinatorin Asiointi-palvelun käyttöön.
Missä ja milloin
weekly on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday, starting from 01/02/2023 - 09:00, forever
-
Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Mikäli mahdollista, tule paikalle aamulla välttääksesi iltapäiväruuhkan. Ruuhkaisin aika on tyypillisesti noin kello 11-15 välillä. Postia voit jättää 4. kerroksen rappukäytävässä olevaan postilaatikkoon. Rappukäytävään pääsee arkisin klo 6-20 ja lauantaisin klo 7.30-16.
Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Jos sinulla on aika varattuna, sinun ei tarvitse ottaa vuoronumeroa, eikä ilmoittautua erikseen. Asiantuntijamme noutaa sinut odotustilasta sovittuun tapaamiseen.
Useimpina päivinä ovellamme on vartija, joka ohjeistaa asiakkaita. Jos olet epävarma, miten toimia, voit kysyä häneltä neuvoa.
Jos sinulla on aika varattuna, sinun ei tarvitse ottaa vuoronumeroa, eikä ilmoittautua erikseen. Asiantuntijamme noutaa sinut odotustilasta sovittuun tapaamiseen.
Tillgänglighet
Julkisen liikenteen saavutettavissa
,
Rakennuksessa on hissi
,
Tila on fyysisesti esteetön
Palvelun kieli
suomi,
ruotsi,
englanti
weekly on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday, starting from 01/02/2023 - 09:00, forever
-
Malminkatu 34, 00100 Helsinki (Helsingin työllisyyspalvelut, Kampin toimipiste)
Voit asioida neuvontapalveluissa aukioloaikoinamme. Et tarvitse ajanvarausta. Jos sinulla ei ole etukäteen varattua aikaa, ota vuoronumero ja asetu odotustilan penkeille odottamaan. Huomioithan, että neuvonnassa voi ajoittain olla ruuhkaa.
Postia voit jättää toimipisteen ulkopuolella olevaan postilaatikkoon.
Kun tulet varatulle tapaamiselle, voit mennä suoraan hissillä tai portaita kutsuviestissä mainittuun kerrokseen odottamaan. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.
Jos et ole varma mihin sinun pitäisi mennä, voit kysyä apua katutason neuvontatyöntekijöiltä tai vartijalta.
Postia voit jättää toimipisteen ulkopuolella olevaan postilaatikkoon.
Kun tulet varatulle tapaamiselle, voit mennä suoraan hissillä tai portaita kutsuviestissä mainittuun kerrokseen odottamaan. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.
Jos et ole varma mihin sinun pitäisi mennä, voit kysyä apua katutason neuvontatyöntekijöiltä tai vartijalta.
Tillgänglighet
Julkisen liikenteen saavutettavissa
,
Rakennuksessa on hissi
,
Tila on fyysisesti esteetön
Palvelun kieli
suomi,
ruotsi,
englanti